2024-03-03 11:24:46 Admin כתבות

תוסף בונה שריר ומשפר ביצועי


מהר יותר, חזק יותר, גבוה יותר = טוב יותר!

במהלך אימון מאומץ או תחרות ספורטיבית, שרירי השלד מתכווצים ונמתחים עד שבתוך סיבי השריר מתרחשים קרעים קטנים בשריר. במהלך המנוחה לאחר המאמץ, אותם "מיני קרעים" מתחברים בשנית וכך למעשה מתחזק השריר. לכן, המנוחה היא קריטית לבניית השרירים.

תוסף בונה שריר, משפר משמעותית את החלמת הקרעים ומחזק את השריר במהירות ויעילות. בעבר היו עושים זאת בעזרת סטרואידים, אך היום,ידוע כי חומרים אלו אינם בריאים ואסורים בחלק לשימוש בחלק מהמקומות.
כדי לחזק את השריר, הסיבים זקוקים לחלבונים – וסוסים במאמץ גבוה, זקוקים להרבה חלבונים. מכיוון שסוסים אינם אוכלי בשר, צריך להנגיש להם חלבון מרוכז בצורה יעילה וטובה.
תוסף Performance Builder™ של חברת פיניש ליין, עושה את הדברים הללו בדיוק.

התוסף שמגיע בצורה נוזלית, מכיל 5 מקורות חלבון צמחי (גזר, אפונה, תרד, קייל וסלק) בנוסף לחומצות אמינו וויטמינים זמינים המאפשרים לסוס "להחלים" במהירות ויעילות אחרי פעילות גופנית מאומצת ולבנות שרירים בצורה נכונה וטובה יותר.

היתרון הגדול של התוסף Performance Builder™ הוא שהוא משפיע במהירות יחסית למתחריו בשוק (שבועות במקום חודשים). הסוס שלכם ימשיך לעשות את כל הדברים שעשה עד היום, רק מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר והכל באמצעות חומרים טבעיים בלבד.