הצהרת הנגישות לאתר בשביל הרוכבים

חברת בשביל הרוכבים בע"מ פועלת בכל מאודה לספק שירות מלא לכלל האוכלוסיות בישראל. אנו מאפשרים לכל אדם באשר הוא גישה לחנות שלנו במושב שדמות דבורה. שם תמצאו חנייה נכים, כניסה מונגשת לכל החנות ושירות מהיר לבעלי מוגבלויות ולקויות שונות.
בעלי מוגבלויות שעדין מתקשים להגיע לחנות במושב או מתקשים להיכנס, מוזמנים להתקשר אלינו ונעשה כל שביכולתינו לעזור וללוות כל אדם לפי הצורך שלו.

מטרת הנגשת אתר האינטרנט שלנו www.4ride.co.il  הינה ליצור שוויון הזדמנויות לאנשים עם לקויות שונות – גם באתר האינטרנט ובעיקר לגולשים הנעזרים בטכנולוגיה המסייעת להם בזמן הגלישה ברשת האינטרנט.

האתר מאפשר קנייה של מוצרים רבים בעולם הסוסים ומוצרי מזון לכלבים וחתולים ומאפשר לקבל משלוח עד הבית ליעדים רבים בישראל. כמו כן, דרך האתר ניתן לפנות בצורה מקוונת לשירות הלקוחות שלנו, ליצור קשר עם הנהלת החשבונות ועם הנהלת החברה.

התאמות הנגישות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט נבנה באמצעות מערכת WEBZIE לבניית אתרים ובוצעו בו התאמות נגישות ע"מ לעזור לגולשים בעלי מוגבלויות. קוד האתר נבנה בצורה תקינה לפי הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום, פיירפוקס, אדג' וספארי וכמו כן, האתר הותאם לצפייה גם בדפדפנים סלולריים נוספים. לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.

לצורך הנגשת האתר לאנשים עם מוגבלות, הותקן באתר רכיב נגישות המאפשר מספר דברים כגון:

  • הדגשת קישורים וכפתורים.
  • שינוי צבע הרקע לשחור באלמנטים מסוימים המופיעים באתר לצורך יצירת ניגודיות גבוהה בין צבע הרכיב/התוכן לרקע.
  • קבלת פוקוס בולט הכולל מסגרת ברורה בעת ניווט באתר באמצעות המקלדת.
  • הוספת מפת אתר מלאה ומפורטת הכוללת את כל עמודי האתר לצורך התמצאות טובה וקלה יותר.
  • מתן אפשרות מהירה למעבר לתוכן המרכזי בעמוד בעת לחיצה על המקש TAB.

הפעלת התוסף תתאפשר בלחיצה על האייקון המתאים בחלק התחתון של האתר. המערכת תפתח חלון לשימוש הגולשים.

למרות מאמצינו להנגיש את האתר לכל אדם, יכול להיות מקרה שנגישות האתר לא תהיה מספקת או לא תואמת לצרכי המשתמש. במקרה שכזה, אנא  פנו אל אחראי הנגישות בחברה: מר אייל פלג: בטלפון 054-6709714 או במייל manager@4ride.co.il

אנו נמשיך לפעול למען כלל הגולשים באינטרנט ונשמח לספק עזרה לכל מי שצריך